Kovach.rs
Vesti: Tekstovi pesama --> Lyrics

Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Maj 03, 2024, 07:37:36

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
članova
Ukupno članova: 185692
Najnoviji: Bobbohops
Statistika
Ukupno poruka: 185084
Ukupno tema: 4466
Prisutnih danas: 525
Najviše prisutnih: 1107
(Januar 12, 2020, 19:55:25)
Prisutni korisnici
Korisnika: 0
Gostiju: 513
Ukupno: 513
Prijatelji
Stranice: [1]   Idi dole
  Štampaj  123
Autor Tema: Products' ratings ZA AV-Programe  (Pročitano 862 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
strateg3
Super Hero
Van mreže Van mreže

Šansa se ukaže onog časa kad odlučiš da se boriš

Pogledaj profil
« poslato: Jul 03, 2009, 23:45:24 »

The table(s) below sort(s) the tested products by their total score, which is displayed in the Product score column. There are two possible views of the total scores. The default view separates the results by the number of tests that were in the system when the products were tested, i.e. the number of tests with a valid test result value (other value than N/A). There is one table for each number of tests. The second view mixes all the results in one table. In the second view, the Product score column consists of two numbers separated by a slash – the actual score and the number of tests that were in the system when the given product was tested. You can switch between the views using the link below. This table also shows the exact version of every tested product. The Level reached column presents the highest level that the product reached in Proactive Security Challenge. If it passed all levels, this number is suffixed with a plus sign. For products that score at least 80% in Proactive Security Challenge, the Recommendation column contains links to the online stores or products' webpages of the vendors that we have affiliate agreements with. If you click on any of these links and then buy the target product or other product offered on the target webpage, we will profit from it. This is one of the ways how you can support this project. The PDF document icon allows you to download the testing report in PDF format for the tested product.

Ovo je najsvezija vest,o testiranju svih AV-Programa i Firewalla,i normalno njihova ocena,samo da se upoznate sa stanjem kako je trenutno jer se ono periodicno i menja,posto je Laboratorija Kaspersky napravila potpuno novi program,sa izmenjenim Engineom i vec par dana tacnije od 25.05 drzi za sada vrlo dobro mesto.
E tu i normalno pocinje borba za obaranje i dokazivanje drugih laboratorija da je njihov AV najbolji,ali je sve to dobro dok se oni utrkuju jer se i mi sa tim mozemo donekle osecati bezbedno dok smo na netu.
Tu na ovoj slici imate i FREE programe,pogotovo "Comodo",jer je on uvek imao najbolji Firewall,ali su sad napravili i AV+Firewall znaci komletan i jos za Dzabaka,ako ga neko zeli skinuti nije nikakav problem jer ce te besplatan kljuc dobiti na vas meil,tako da bi ga ja i preporucio,pogotovo sto je NOD dosta pao,naime nisam imao nista od zastite na kompu,i onda sam instalirao ovaj novi Kis02010,a pre njega sam imao ESET Smart Sec.
ESET mi je prijavio 4 virusa(Malwarea) a KIS ovo ispod

E zato je NOD-ESET izleteo sa kompa i ponovo se vratio na Kaspera.
Sačuvana

Proći će sve ali duša,obraz i ono što je dobro ostaju zauvek
Teško je biti sam. Od toga je jedino teže kada su dvoje sami.
Stranice: [1]   Idi gore
  Štampaj  123

Prebaci se na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP

Copyright © 2003-2013 by kovach
Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS! Dilber MC Theme by HarzeM