Kovach.rs
Vesti: Igrice --> Arcade
 
*
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.




Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije


Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Novembar 23, 2017, 02:51:08

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
članova
Ukupno članova: 185692
Najnoviji: Bobbohops
Statistika
Ukupno poruka: 185083
Ukupno tema: 4466
Prisutnih danas: 27
Najviše prisutnih: 564
(Jul 28, 2013, 16:27:16)
Prisutni korisnici
Korisnika: 0
Gostiju: 21
Ukupno: 21
Stranice: [1]   Idi dole
  Štampaj  123
Autor Tema: Pohod na 1608 km/h (video)  (Pročitano 2257 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Big Moca
Super Hero
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1271


Bog je milostiv i prašta. Ja ne...Ja nisam Bog...


Pogledaj profil
« poslato: Januar 19, 2010, 12:11:29 »

Pohod na 1608 km/h (video)


Ekipa koja je 1997. automobilom probila zvučni zid, ostvarivši brzinski rekord od 763 mph odnosno 1227 km/h, sada je pred sebe postavila novi zadatak - dostići okriglih 1000 mph!




Projekat Bloodhound pred sebe postavlja veliki izazov - nakon što je pre 12 godina Andy Green za volanom automobila, preciznije rečeno rakete, ostvario brzinu od 763 mph i probio zvučni zid, sada su apetiti porasli, a granica je postavljena na okruglih 1000 mph, odnosno nezamislivih 1608 km/h.

Kako bi postigli brzinu od 1,4 Maha, inženjeri Bloodhounda koristiće kombinaciju raketnog i mlaznog motora.

Mlazni je preuzet iz borbenog aviona Eurofighter Typhoon i smešten je odmah iznad raketnog motora, a zajedno proizvode snagu od 135.000 KS, što je ekvivalent snazi 180 motora Formule 1.

Tokom vožnje za pamćenje, automobil-raketa sagoreće 1,7 tona goriva, a samo raketni motor sagoreće nešto više od tonu goriva.

Zanimljivo je da samo pumpu goriva pokreće V12 motor od 750 KS. Ako sve pude teklo po planu, gospodin Andy Green će nakon 43 sekunde ostvariti brzinu od 1030 milja na sat (1656 km/h).







Zustavljanje će se obaviti uz pomoć vazdušnih kočnica, padobrana i karbonskih diskova na točkovima, a u narednih sat vremena, inženjeri Thrust tima moraće okrenuti bolid i vratiti se u suprotnom smeru, kako bi rekord bio oboren.

Gospodin Green ima 47 godina, i nakon što je ostvario prvobitni rekord, tražio je dobar razlog da ga obori - 1000 mph mu zvuči dovoljno primamljivo.

Glavni inžinjer je Ron Ayers, 77-godišnji genijalac iz Thrust SSC ekipe i odgovoran je za pitanje dizajna. Njegov entuzijazam je dovoljno snažan i daće sve od sebe da ekipa obori magičnu brzinsku granicu, a najveći problem stvaraće im tubulencija nakon što probiju zvučni zid, jer se otpori konstantno menjaju.

Richard Noble, bivši vlasnik brzinskog rekorda na zemlji, je vođa tima, a njihova vizija će inspirisati nove generacije inženjera, kako bi u budućnosti otišli još korak dalje.

U sledećih 18 meseci slede testiranja automobila, nakon čega će se prebaciti u južnu Afriku gde će se intenzivno pripremati za obaranje rekorda.



Izvor: B92
Sačuvana

Jedini normalan u svetu ludih,ili jedini lud u svetu normalnih...

ZenTale
Global Moderator
Super Hero
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 8974


Maharishi Mahesh Yogi Vijayante ta Raam!


Pogledaj profil WWW
« Odgovor #1 poslato: Januar 20, 2010, 05:13:39 »

Ccccccccccc WoW Shocked fuj fuj respekt Rock Band Victory Cvidze Strava! Oduševljen sam!
Sačuvana

B.Love
Super Hero
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2027


Pomoci ne trazeci nista zauzvrat mogu samo poneki


Pogledaj profil
« Odgovor #2 poslato: Januar 21, 2010, 12:22:48 »

Ccccccccccc WoW Shocked fuj fuj respekt Rock Band Victory Cvidze Strava! Oduševljen sam!
Nice one Kao klinac sam to obozavao,probijanje zvucnog zida na tlu,behose neki bolidi zvucnih imena,plave ptice,zelena cudovista... Rock
Yupiii granice postoje zato da bi se pomerale... respekt
Sačuvana

Stranice: [1]   Idi gore
  Štampaj  123
 
Prebaci se na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Copyright © 2003-2013 by kovach
Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS! Dilber MC Theme by HarzeM